ارسال پاسخ

۲۹ خرداد ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2273

pvc-asso.ir

نوآوری و پیشرفت ها در تکنولوژی  pvc

پیشرفت ها درتکنولوژی پلی وینیل کلراید برای استفاده در لوله ها، کاربردهای ساخت و ساز، سیم کابل، تیوب های پزشکی، کفپوش، پارچه و موارد دیگر مصرف بهبود می یابد.  

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: PVC به عنوان یک رزین گرمانرم، از نمک های صنعتی و کربن تولید می شود.  pvc وابستگی کمتری به نفت و گاز دارد و  تا حدودی به عنوان یک ماده ساخته شده از منابع طبیعی در نظر گرفته می شود.

 

لوله های  pvc حدودا 75 درصد ارزان تر از  لوله های پلی اتیلن هستند. پیشرفت های جدید شامل لوله های opvc (آرایش یافته) و  mpvc لوله های  pvc اصلاح شده است. لوله های  opvc تقریبا 20 سال است که در استرالیا استفاده می شود. این لوله ها از طریق آرایش مجدد مولکول ها با جهت گیری دو محوری تولید می شود.

 

لوله های تولید شده به طور قابل توجهی مستحکم تر است وضخامت دیواره نزدیک به 50 درصد کاهش می یابد. در عین حال همان استحکام فشاری مورد نیاز را تامین می کند. این لوله ظرفیت هیدرولیکی افزایش یافته را ارائه می دهد و مصرف انرژی کمتری نسبت به  upvc و سایر مواد ارائه می دهد.

 

Opvc  از لحاظ وزنی سبک تر است و  کار با آن و حمل و نقل ساده تر است. این ماده استحکام خود را در طیف گسترده ای از دماها حفظ می کند و مقاومت به ضربه بالایی دارد. Pvc جوشی مزایای بسیار زیادی برای تکنولوژی های بدون ترانشه ارائه می دهد.

 

 این لوله برای جایگزینی لوله های چدنی آسیب دیده و یا شکسته  بسیار مفید است. صرفه جویی در هزینه با  استفاده از لوله های در امتداد هم و بدون محل اتصال و حلقه های الاستومری  افزایش می یابد.  pvc جوشی  در خطوط  تحت فشار و بدون فشار و کاربردهای فاضلابی استفاده می شود.

 

 پلیمرهای اصلاح شده به  pvc افزوده می شود تا MPVC تولید شود. MPVC دارای استحکام برتر و مقاومت بالاتر در برابر ترک و خراش است. این لوله می تواند با یک دیواره نازک تر تولید شود  که منجر به کاهش هزینه های مواد  می شود، در عین حال دوام مورد نیاز را ارائه می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد